Chacharmobil – recenze a hodnocení operátora

Chacharmobil je virtuální operátor, který sám o sobě říká, že je určen pro Ostraváky a obyvatele Moravskoslezského kraje, ale může se k němu přidat každý. Provozovatelem Chacharmobilu je ostravská společnost INVESTCON mobil, s.r.o. a samotný virtuál funguje pod sítí T-mobile.

Co nám Chacharmobil nabízí?

Na první pohled jde vidět, že je Chacharmobil pouze malým virtuálem lokálního významu. Při vstupu na web operátora mě okamžitě zaujala úvodní grafika vysvětlující jeho základní výhody, které jsem však musel hledat všude možně jen ve tak, kde mají být. Porouchaná úvodní stránka webu tak trochu připomíná rozházené puzzle a nebudí zrovna důvěru. Dalším jevem svědčícím o jisté stagnaci je postupné uvadání firemní komunikace na Facebooku. Z přibližně týdenní frekvence přidávání aktualit a akcí se stala prakticky čtvrtletní záležitost.

Tyto drobnosti by ale nemuseli nikomu vadit, kdyby se neprojevoval i hlavní problém, který trápí naprostou většinu malých operátorů a tím je nastavení ceny. Když jsem se poprvé podíval ceník Chacharmobilu, připadalo mi, že už jsem ho někde viděl. Ceníky těchto operátorů se totiž podobají jako vejce vejci a i když jsou většinou výhodnější než velcí operátoři, v konkurenci jiných virtuálů prostě neobstojí.

Chacharmobil bohužel není moc výjimkou. Ne, že by byl tento virtuál nějak špatný, ale najdete i lepší nabídky. Například tarif malý Chachar nahradí Koruna Mobil, který má stejné podmínky až na to, že platíte korunu za minutu. Ukecaný Chachar pak plně nahradí například tarif 377 od Sazka mobilu s tisícem volných minut do všech sítí a 200Mb internetu k tomu.

Zajímavé ale je, že ten nejlepší tarif nenajdete na hlavní stránce, ale až po rozkliknutí ceníku (že by další chyba stránek?). Tím tarifem je volání do všech sítí za 1,7Kč bez obvyklého poplatku 25Kč měsíčně za simkartu. Tento tarif  je výhodný zejména pro ty, kteří volají opravdu málo a má jen jednu podmínku – dobít alespoň jednou za 5 měsíců nejméně 200 korun kreditu.

chacharmobil ceník

Internet u Chacharmobilu

Ani cenou internetu Chacharmobil nijak nepřekvapí. Ceny jsou průměrné a odpovídají dalším jiným virtuálům. Nejlevnější balíček je asi o 10korun dražší než je průměr, ale jinak za podobné ceny pořídíte internet i jinde.

cena dat chachar mobil

Poplatky a další funkce

Pro mnoho ostravských fotbalových fandů bude možná zajímavá možnost zasílat aktuální info o zápasech přes sms (tato služba stojí 20Kč měsíčně). Při převodu čísla pak platíte poplatek 150Kč, který si však můžete vybrat zpět v podobě volných minut či sms. Stačí zaplatit alespoň 4 faktury u paušálu a nebo dobít kredit v celkové výší alespoň tisíc korun.

Porovnání cen mobilních operátorů
Tento operátor zaměřený hlavně na Ostravu a široké okolí nabízí spíše průměrné služby a před konkurencí moc nevyčnívá. Jedninou výjimkou je "podputový" tarif ukrytý hluboko v ceníku, který nabízí volání za 1,70Kč bez nutnosti platit měsíční poplatek za simkartu.
5.5 Celkové hodnocení
Chachar mobil

Volání