GoMobil vyhrál soutěž uživatelské přívětivosti O2 skončil poslední


Český telekomunikační úřad pravidelně upozorňuje veřejnost na nesrovnalosti související s operátory a jejich smluvními podmínkami. Tentokrát však udělal průzkum přímo mezi zákazníky operátorů a zeptal se jich na jak hodnotí smluvní podmínky svých operátorů. V průzkumu se tak například hodnotil jakým způsobem zákazníci s operátorem komunikují, jak probíhá prodlužovaní smluv, smluvní pokuty a zda rozumí celkovému znění smluvních podmínek.

V anketě bylo zařazeno deset poskytovatelů mobilních a datových služeb a jako vítěz z ní vyšel virtuální operátor Gomobil u kterého uživatelé vyzdvihovali zejména přehlednost smlouvy a cenové nabídky, na dalších místech se umístili další virtuálové (Sazka mobil, Tesco mobil, Relax mobil a Opencall). Nejlepší z velkých operátorů byl pak Vodafone kterému je vytýkána mírná nepřehlednost smluvních podmínek ale naopak umožňuje předčasné odstoupení od smlouvy, přehledné vyúčtování a má poměrně jasně nastavené smluvní pokuty. Za Vodafonem se umístil T-mobile, který má obecně nastavené smluvní pokuty, které mohou být matoucí.

Na úplně posledním místě se pak umístilo O2, které má své služby dobře popsané, ale má nejasné smluvní pokuty, nedostatečně informuje o jednostranných změnách smluvních podmínek a nemá možnost odstoupení od smlouvy v případě změny smluvních podmínek.

Celý průzkum najdete na stránkách Českého telekomunikačního úřadu.

 

nejlepší operátor

Výsledek hodnocení operátorů podle názoru jejich zákazníků


Porovnání cen mobilních operátorů
Napište nám svůj názor

Napsat odpověď