Kaktus mobile – hodnocení a recenze


T-MOBILE ZASEL SEMÍNKA A VYROSTL KAKTUS

Provoz virtuálního operátora KAKTUS byl oficiálně spuštěn 8.října 2013. KAKTUS se sice snaží profilovat jako samostatná značka, nicméně jeho mateřskou společností je T-Mobile

Koneckonců vedení T-Mobilu prohlásilo, že šlo o interní projekt, s nímž přišli přímo zaměstnanci firmy.

„CHLUPATÝ KAKTUS MÁM TAK RÁD,“

svěřuje se v jedné ze svých písní Jirka Korn. Tak tato věta zcela jistě neplatí

pro virtuální operátory, kteří síť T-Mobile využívali do doby před spuštěním KAKTUSU.

Jinými slovy se dá říct, že T- Mobile vytvořením nové konkurence z vlastní líhně svým dosavadním zákazníkům tak trochu namydlil schody.

hodnocení kaktus mobilu

JABLKO NEPADÁ DALEKO OD …KAKTUSU

Na fakt, že provozovatelem KAKTUSU je přímo T-Mobile, odkazuje spousta indicií.

KAKTUS využívá stejnou vysokorychlostní síť LTE; zákazníci se tak mohou dočkat rychlosti až 20 Mb/s. Operátor sám připouští, že dosáhnout této rychlosti se podaří jen zřídka a že průměrná rychlost stahování se většinou pohybuje kolem 12 MB/s v 3G/LTE.  Nicméně i přesto věří, že uživatelé s logem jablka na svých smartphonech si  opravdu smlsnou. Tam, kde území není signálem LTE pokryto (odlehlá místa, vesnice), mohou zákazníci využít síť GPRS/EDGE s rychlostí 100 kbit/s.

Další příbuzenský vztah mezi T-Mobilem a KAKTUSEM naznačují ceny roamingového volání, které jsou v obou firmách stejné. Přenos čísla od jiného mobilního operátora je zdarma, ale pokud přestupujete přímo od T-Mobile ke KAKTUSU, tak číslo lze převést rychleji než jsou standardní 4 dny. Způsoby dobíjení kreditu jsou také stejné jako

u T-Mobilu, minimálně si musíte dobít 50 Kč.

V ostatních věcech se už tito partneři liší – KAKTUS nabízí vlastní služby, vlastní cenovou politiku, vlastní SIM karty, vlastní podporu. KAKTUS kredit nelze dobít pomocí dobíjecích kupónů T-Mobile. Volání z T-Mobile do Kaktusu a naopak se jako hovor ve vlastní síti nepočítá, hovory mezi těmito dvěma operátory jsou účtovány jako hovory do cizí sítě.

ŠŤAVNATÁ NABÍDKA

KAKTUS nabízí předplacenou kartu, kterou lze používat zcela volně bez nutnosti aktivace některého z balíčků (viz níže). Základní ceník KAKTUSu vypadá následovně:

 

Položka Cena
Volání / 1 minuta 2,50 Kč
SMS / 1 ks 1,50 Kč
MMS / 1 ks 4,00 Kč
Přenesená data  / 1 MB 1,00 Kč

 

KAKTUS – podobně jako jiní operátoři – také nabízí své služby po balíčcích. Na výběr máte ze dvou základních: jednorázový (s 30denní platností) nebo obnovovací balíček, jehož účinnost se po uplynutí 30 dnů automaticky prodlouží.  Nabídka je poměrně široká, můžete si vybrat ty služby, které nejvíce využijete:

 

Balíček minut

 

cena

 

Balíček SMS

 

cena

 

Balíček dat

 

cena

 

Balíček pro data v zahraničí cena
22 minut

 

50 Kč

 

40 SMS

 

50 Kč

 

80 MB

 

50 Kč

 

50 minut

 

100 Kč

 

100 SMS

 

100 Kč

 

200 MB

 

100 Kč

 

200 minut

 

300 Kč

 

400 SMS

 

300 Kč

 

500 MB

 

200 Kč

 

Travel & Surf

100 MB

185 Kč
1 000 MB

 

300 Kč

 

 

Volání účastníků v rámci sítě je sice zdarma, nicméně volající musí mít nabitý minimální kredit 200 Kč, aby na tuto zvýhodněnou službu s názvem „Mezi námi“ dosáhl.

 

KOMU KAKTUS OPRAVDU BODNE ANEB CÍLOVKA

Cenová politika, image budovaná pomocí komiksů, reklamy, stylu komunikace

(často až podbízivého, včetně tykání), sdělení na webových stránkách, spolupráce

s českými youtubery – to vše směřuje k jedinému cíli: získat co nejvíc uživatelů

ve věku 15-24 let. V současné době (březen 2016) má KAKTUS kolem 100 000 uživatelů a zaměření na mladou generaci podle posledních statistik evidentně funguje.

kaktusfacebookzdarma

Jaké jsou další nástroje KAKTUSU, kterými se snaží zaháčkovat mladé?

Pro teenagery, kteří se neradi vážou různými smlouvami, je také příjemné zjištění,

že všechny platby za služby se strhávají z přednabitého kreditu.

Pro závisláky na sociálních sítích je fascinující, že žádný datový balíček při připojení nespotřebovává data. Čili – FB je zdarma. To se týká připojení přes www.facebook.com, m.facebook.com, Facebook aplikaci a Facebook Messenger. Má to jeden háček (lepší by snad bylo napsat „osten“ nebotrn“): odkazy směřující mimo Facebook (videa

na YT, písničky na SoundCloud…), na které majitel kaktusácké SIMky klikne, už data požírají.

 

KLADY A VÝHODY:

  • špičková kvalita hovoru, čistý zvuk a široké pokrytí signálem; takže již žádné: „Čekám na signál, ten z nebe nepřichází, a tak čekám dál..“ nikdy neuslyšíte,
  • jednoduchá struktura služeb a přehledné účtování,
  • bezplatné volání účastníků sítě mezi sebou navzájem,
  • rychlé připojení k internetu a neomezený přístup k Facebooku,
  • účtování po vteřinách (1+1) od začátku hovoru; vteřina vychází na cca 0,04 Kč,
  • doručení SIM karty pomocí online formuláře je snadné a navíc zdarma.

 

ZÁPORY

„Dobrý den dovolali jste se na zákaznickou linku operátora.. S čím Vám můžeme píchnout?“  Tak to je věta, kterou zcela jistě od Kaktusářů neuslyšíte. Proč?

Protože KAKTUS nenabízí ani základní hlasovou podporu, ať již v podobě operátora

nebo hlasového automatu. Nelze se nikam dovolat, servis funguje pouze prostřednictvím

FB stránek operátora, a to od pondělí do pátku (od 10,00 do 22,00 h.).

Zkrátka, tahle síť není pro starý, běžte se bodnout!“, může si při pohledu do nabídky říci kdejaký důchodce.

 

DALŠÍ NEVÝHODY:

– účtování internetu je po 100 kb, což je poměrně nevýhodné pro malé objemy dat;

– jakmile zákazník vyčerpá volná data, automaticky přechází na zpoplatněné surfování. Znamená to nutnost si pohlídat zbývající data.

 


Porovnání cen mobilních operátorů

Kaktus mobil

Kaktus mobil
6.8

Volaní

7/10

    Sms

    7/10

      Internet

      8/10

        Dodatečné služby

        6/10

          Celkově

          7/10

            Klady

            • Tarifikace 1+1
            • Volání v síti zdarma po dobití kreditu
            • Facebook zdarma k balíčkům s internetem
            • Simka je zdarma

            Zápory

            • Dražší volání mimo síť
            • Bez balíčku se internet prodraží
            • Nemá telefonickou podporu

            Powered by WP Product Review

            8 komentářů
            1. Reply
              Daniel 26.3.2016 at 8:47

              „Na fakt, že provozovatelem KAKTUSU je přímo T-Mobile, odkazuje spousta indicií.“
              Ta hlavní je Podvody, podrazy a okrádání.

              „špičková kvalita hovoru, čistý zvuk a široké pokrytí signálem; takže již žádné: „Čekám na signál, ten z nebe nepřichází, a tak čekám dál..“ nikdy neuslyšíte,“
              V naší lokalitě je nutné při hovoru vyjít z baráku ven a při použití tzv chytrých telefonů musí vylézt účastník až na střechu, pokud chce mít hovor bez výpadků. To u O2 nebo VF nehrozí. Při cestování po ČR je nejvíce výpadků u T-mobile (naše zkušenosti).

              „„Dobrý den dovolali jste se na zákaznickou linku operátora.. S čím Vám můžeme píchnout?“ Tak to je věta, kterou zcela jistě od Kaktusářů neuslyšíte. Proč?“
              Protože byste museli nějak vysvětlovat lidem proč jste porušili zákon podvodem či podrazem a nenávratně jste někoho obrali o peníze.
              Navíc nutíte mladé k použití faceboku což jim nijak nevadí, ovšem tomu kdo má po nich neustále PC odvirovávat už to vadit bude. Je to pouze zneužívání nezkušeností mladých.

              • Reply
                noname 18.11.2016 at 1:16

                co na to napsat na DANIEL asi takto

                zvuk je OK lamo
                signal je OK lamo pro chytre krapy telefoni made in china nebude nikdy zadny signal dostatecny
                o2 se muze jit bodnou a VF lol oni a signal leda tak na strese
                po cestovani po svete sem nemel zadne vypdadky v siti T-mobile jen pri prechodech mezi vysilaci ale to jaksik bude vzdy kdyz vlezu do cizi zeme a cesky signal z vysilace uz neni v zahranici radove 20km od ceskych hranic

                technicka podpora proc ne FACEBOOK je zdarma idiote
                jo ze sou decka tupe a stahujou kde jakou picovinu kterou pak rozkliknou a je v tom virus lamo porid si poradny antivirus nap eset nod32

                on se vzdy najde idiot jako je daniel ktery si mysli o sobe ze je boss
                kaktus pouzivam nekolik let a naprosta spokojenost nikdo me nesidi neokrada

                • Reply
                  Alen 25.12.2016 at 16:48

                  Na první pohled příspěvek yntelygenta… 😀

            2. Reply
              instant_meme 5.5.2016 at 22:44

              To je co za internetoveho exorcistu, ktery odvirovava pocitace kvuli predchozimu vystaveni facebooku?

            3. Reply
              Krok 5.6.2016 at 6:36

              Informace pro ty kteří hodlají státi se zákazníky „výborného operátora Kaktus“
              Vypis konverzace s podporou Kaktusu.
              První zpráva odeslána 16. května a poslední zatím 4.června. Problém nevyřešen !
              Netřeba vícde komentovat.

              16.5.2016 17:23
              Krok**** Lu***
              Pomóc. Nejde mi dobýt kredit přes stránku. Platební brána doběhla v pořádku ale kredit nikde. Můžete pomoci?
              Kaktus
              16.5.2016 18:18
              Kaktus
              Čauky 🙂 Odečetly se ti peníze z účtu? 🙂
              Verča

              16.5.2016 18:20
              Krok**** Lu***
              Ne. Jsou v čekajících transakcích.

              16.5.2016 18:43
              Krok**** Lu***
              Je něco nového?

              16.5.2016 19:15
              Krok**** Lu***
              Lze to vyřešit ??
              Kaktus
              16.5.2016 19:34
              Kaktus
              Už na tom makaj technici 🙂 Pošli mi prosím tvoje tel. číslo a ICCID 🙂 Jakmile se ti peníze odečtou, tak mi prosím pošli i screen z banky 🙂 O peníze nepřijdeš 🙂
              Verča

              16.5.2016 19:58
              Krok**** Lu***
              735 077 xxx
              iccid: 160338xxx
              Kaktus
              16.5.2016 20:11
              Kaktus
              U ICCID mi chybí ještě poslední 3 čísílka 🙂
              Verča

              16.5.2016 20:12
              Krok**** Lu***
              60x ?
              a pak je tam ještě 8a
              Kaktus
              16.5.2016 20:26
              Kaktus
              Dobíjení bylo jen zamítnuto, tak to zkus ještě jednou 🙂 Peníze by se ti neměly v tomhle případě odečíst 🙂
              Verča

              16.5.2016 20:30
              Krok**** Lu***
              a důvod?

              Krok**** Lu***
              Opět stejný výsledek. Vzhledem k tomu že na řešení čekám on-line již více jak 3 hodiny. Prosím zašlete řešení na email nebo telefon.
              Obě dvě částky jsou T-mobilem blokovány !!!
              Kaktus
              16.5.2016 20:47
              Kaktus
              Strhly se ti peníze z účtu? 🙂
              Verča

              16.5.2016 20:49
              Krok**** Lu***
              Částky již nejsou blokovány ale v transakcích nejsou.
              Jak jsem již psal. Zašlete řešení na email nebo telefon.
              Kaktus
              16.5.2016 20:59
              Kaktus
              Jakmile to technici vyřeší, tak ti napíšeme sem na FB 🙂
              Verča

              16.5.2016 21:00
              Krok**** Lu***
              Díky . Hezký zbytek dne.
              Kaktus
              16.5.2016 21:07
              Kaktus
              Rádo se stalo 🙂 Zatím se měj pěkně 🙂
              Verča
              21 květen

              21.5.2016 9:49
              Krok**** Lu***
              Takže po týdnu žádná zpráva. „Jste opravdu solidní firma!!“ . Dnes nefunguje ani samoobsluha. Pokusil jsem se dobít opět z karty a vše tentokráte proběhlo. Až na to, že peníze byli odečteny ale účet u Kaktusu je pořád nula. Tedy abych byl přesnější -0,1!!!.. Pakliže nejste schopni za týden uvést do provozu váš systém měly byste se alespoň zákazníkům omluvit. To ovšem od firmy která komunikuje pouze přes FB asi ani nelze očekávat.
              22 květen
              Kaktus
              22.5.2016 13:04
              Kaktus
              Ahoj, je mi to moc líto, ale technici bohužel na opravě systému pořád makají. Můžeš mi jenom poslat screen za bankovnictví, abych tam viděla údaje o platbě? Peníze se ti na účet nevrátily?
              Opravdu se ti za to moc omlouvám, ale pokud se ti peníze nevrátí, tak ti je hned ráno nahodíme, to se neboj 🙂 Ale potřebuju údaje z bankovnictví, abych to poslala na techniky 🙂 Víš přesný čas dobíjení? Dobíjel jsi v samoobsluze na webu nebo v Appce?
              Díky moc za informace, pomůže mi to k řešení. Olča
              23 květen

              23.5.2016 16:31
              Krok**** Lu***
              Takže platba opět čeká na přijetí druhou stranou.Dobíjel jsem přes web kartou. Je něco nového?
              Kaktus
              23.5.2016 18:54
              Kaktus
              Pošli mi prosím výpis z tvojí banky, kde bude uvedená platba 🙂 Peníze ti nakomompenzujeme, ale potřebujeme vidět ten screen 🙂
              Verča
              24 květen

              24.5.2016 7:22
              Krok**** Lu***
              Můžete mně vysvětlit výraz „nakompenzujeme“? Částka z mého účtu nebyla odečtena ! Logicky tedy žádný výpis neexistuje! Viz. předchozí odpověď.
              24 květen
              Kaktus
              24.5.2016 13:26
              Kaktus
              Čauky, nakompenzujeme znamená samozřejmě vrátíme 🙂 Ale abychom to mohli vrátit, potřebujeme vidět potvrzení o zaplacení z banky, je to běžný postup 😉
              Míša

              24.5.2016 13:57
              Krok**** Lu***
              Běžný postup je, že potřebujete po zákazníkovi scanovat doklad o zaplacení ??? To snad ne?. Znova a naposled opakuji, že platební brána (ve vašem případě Česká spořitelna ) si potvrzenou a uvolněnou částku nepřevezme (nedokončí transakci). Transakce čeká na mém účtu na odečtení druhou stranou a je pro ni blokována. Tento stav trvá již více než týden. Pokud nejste schopni vyřešit přijímání plateb přes platební brány bylo by po týdnu moudré navrhnout náhradní řešení.

              24.5.2016 14:00
              Krok**** Lu***
              A mimochodem „kompenzovat“ znamená nahrazovat (třeba škody).
              Kaktus
              24.5.2016 15:36
              Kaktus
              Však a my ti nahradíme tu ztracenou částku, co ti na tom nesedí? 🙂
              Já chápu tvůj problém, a moc se za to omlouvám, částku ti samozřejmě ráda celou vrátím, ale abych to mohla udělat, potřebuji mít povrzení, že se peníze opravdu z účtu strhly, stačí nám poslat PrintScreen, i když je částka mezi čekajícíma transakcema, vyžadujeme to po každém 😉
              Míša
              25 květen

              25.5.2016 7:20
              Krok**** Lu***
              Ještě jednou budu slušný a znovu to vysvětlím polopatě. Zřejmě vám dělá problém pochopit psaný text! Peníze se mi neodečtou z mého účtu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jen stále čekají na potvrzení transakce druhé strany. Takže peníze k vám neodešli !!! Nemohou tedy poslat žádný výpis! Jednoduše nemohu dobít kredit ! Kapiš??
              A zajímá mně co s tím hodláte po více jak týdnu dělat.
              25 květen
              Kaktus
              25.5.2016 12:24
              Kaktus
              Ahoj, budu to muset prověřit přes techniky. Dobíjel jsi kredit v Appce nebo v samoobsluze na webu? Kredit si můžeš jinak s klidem dobít třeba v trafikách na terminálu Sazky nebo potom třeba z bankomatu atp 🙂 Více info najdeš tady: http://www.mujkaktus.cz/nejcastejsi-dotazy#dobit-kredit 🙂 Olča

              25.5.2016 12:32
              Krok**** Lu***
              A jak mám v trafice nebo v terminálu zvolit že to chci jen na data?
              Kaktus
              25.5.2016 13:58
              Kaktus
              Aha, ty dobíjením myslíš koupi balíčku 🙂 Můžeš to jednoduše udělat tak, že si v trafice dobiješ kredit a za ten si v samoobsluze koupíš balíček 🙂 Olča
              úterý
              Kaktus
              31.5.2016 13:19
              Kaktus
              Čauky, povedlo se ti dobití? 🙂
              Míša
              Dnes

              6:05
              Krok**** Lu***
              “ Vložen screenshot z banky platba proběhla 23.5. Částka byla odečtena“

              6:05
              Krok**** Lu***
              Dobýt se nepovedlo. Částka stržena z účtu.
              Dnes
              Kaktus
              10:20
              Kaktus
              Super, tak za kredit si v samoobsluze můžeš koupit datový balíček 🙂 A nebo ti ho koupím já tady u nás 🙂
              Stačí mi napsat: ICCID, telefonní číslo a typ balíčku a já ti ho hned nahodím 🙂 Olča

              10:22
              Krok**** Lu***
              735 077 xxx iccid: 1603383xxxx Balíček za 50 data a balíček za 50 sms
              Kaktus
              10:25
              Kaktus
              Vrátily se ti peníze za to dobití nebo do dneška tam částku nemáš? Olča

              13:07
              Krok**** Lu***
              Já už na vás nemám nervy. Neumíte číst nebo čtete jen poslední větu konverzace ?! Přečtěte si laskavě celý rozhovor nejlépe od 16.5 a pak mi odpovězte. Jinak plýtváte mým časem! A pokud mi odpovíte znovu takovým blábolem jako doposud tak s vámi končím, ale až po tom co vám udělám „pěknou reklamu“.
              Kaktus
              13:09
              Kaktus
              Čauky, jde o to že zákazníci, kterým se stal stejný problém a dobíjeli kredit tak se kredit vrátil zpátky na účet, cca po týdnu, proto nás zajímá, jestli se ti částka náhodou nevrátila, pokud ne tak ti to samozřejmě nakompenzujeme 🙂
              Míša
              Kaktus
              15:34
              Kaktus
              Ještě se zeptám, teď jsi napsal že šlo o balíčky, dobíjel sis tedy kredit nebo kupoval balíčky? 🙂
              Míša
              Dnes

              7:05
              Krok**** Lu***
              Vy jste fakt neskuteční. Tak ještě jednou a naposledy. Přečtěte si celou konverzaci. Jste snad hotentoti? Jasně vidíte na screenshotu že platba odešla 23.5. a dnes je 4.6 a ptáte se jestli se náhodou po týdnu nevrátila? Jste snad marťani? Že si neumíte přečíst ,že jsem kupoval balíčky? Víte co strčte si vaše balíčky i s kaktusem víte kam. Vraťte poukázanou částku a ukončíme to.

              PS: Po tomto se již podpora nehlásí, nepíše. Takže obrázek o tom o jak kvalitní se jedná službu nechť si každý udělá sám.

            4. Reply
              nemam 21.8.2016 at 18:00

              serte na kaktus ojebanci podvodnici skurvenci

              koupil jsem si datovy balicek a ani jsem jej nevyuzil a datovy balicek me vzaly takze do pice svama koncim

            5. Reply
              lolda 23.8.2016 at 9:50

              Volaní

              8.2

              Sms

              7.7

              Internet

              7.5

              Dodatečné služby

              8.3

              Celkově

              8.1

              Jak je vidno,kaktus neni urcen pro dementni uzivatele(viz. krok a nemam)
              Nechapu lidi,kteri potrebuji vyresit problem a neumi ho ani definovat..natoz pak byt napomocny,k jeho vyresení (screen neodeslane platby neni zadny problem)
              Vcelku mí je lito lídí na podpore.
              Ja sam kaktus pouzivam 3. rokem a naprosta spokojenost 🙂
              jo a s tim signalem na smartphonech- bydlim v centru mesta a jak vodafon tak i o2 maji sotva polovicni signal proti kaktusu/t-mobile. Ale to se da redukovat v nastaveni chytrych telefonu.. Pokud telefon neni chytrejsi nez uzivatel :-D:-D:-D:-D

            6. Reply
              Martin 12.2.2017 at 3:37

              já jsem s kaktusem spokojení vyuzívám od nich internet jenom mě stvě richlost po vicerpání fubu.
              ani LTE není nijak richrejsí.

            Napsat odpověď